DSPOT d.o.o. - internetne rešitve
Stritarjeva 6a
Kranj
4000
Slovenija
podpora@dspot.si Facebook Google+ Instagram
POVPRAŠEVANJE

On-site Optimizacija: Kaj je in Kako jo Uspešno Izvedemo [SEO]

On-site optimizacija se dogaja na sami spletni strani in je ena ključnih dejanj za višje uvrščanje vaše spletne strani.

 

Vendar:

 

Pazite, da vaše strani ne optimizirate preveč!

 

Če želite izvedeti kako pravilno narediti optimizacijo v praksi, potem se nahajate na pravi strani.

 

Dobra optimizacija bo pripomogla k boljši uvrstitvi vaše spletne strani.

 

Posledično pa boste pridobili več obiskovalcev, ki jih lahko nato spremenite v svoje stranke.

 

Si želite zaupanje Googla, višjih pozicij in več obiskovalcev?

 

Potem berite dalje...

 

...ker vam bom tukaj predstavil praktične strategije, ki jih lahko uporabite na svoji spletni strani že danes. 

 

1. Raziskava Ključnih Besed

 

Pred pisanjem vsebine morate nujno narediti raziskavo besednih zvez. Raziskava je ključnega pomena za uspeh vaših strani in člankov.

 

Ključne besede Googlu pomagajo pri razumevanju vaše vsebine. Glede na to jo Google uvršča v iskalniku med vsemi zadetki.

 

Raziskavo se naredi z orodji. Ta orodja so lahko brezplačna ali plačljiva.

 

Tukaj vam predstavljam nekaj orodij, s katerimi si lahko pomagate pri raziskavi.

 

a.) Google Keyword Planner

 

To je brezplačno Googlovo orodje, ki je namenjeno oglaševalcem. Ni vam potrebno oglaševati, da bi lahko uporabljali GKP.

 

Kako naredite raziskavo ključnih besed z Google Keyword Planner-jem?

 

Na voljo imate 2 možnosti:

 

V začetku leta 2018 je Google prenovil svoje orodje za raziskavo ključnih besed.

 

Še vedno pa lahko uporabljate staro verzijo, če vam je bolj znana in lažja za uporabo.

 

Sedaj pa vam bom pokazal kako lahko uporabite eno ali drugo orodje, da bi našli ključne besede, ki jih iščejo uporabniki v vaši niši.

 

Za uporabo novega ali starega orodja, se prijavite z vašim Gmail računom.

 

Uporaba nove verzije orodja

 

Z vpisom boste naleteli na obrazec, kjer v prazno polje vpišete ključno besedo, ki jo želite raziskati.

 

Google vam bo najprej ponudil, da uporabite prenovljeno orodje. Za uporabo stare verzije, na dnu strani kliknite na "Open previous Keyword Planner".

 

Posodobljeno orodje Google Keyword Planner

 

Ko ste vnesli besedo, ki jo želite raziskati, kliknite na gumb "Get Started".

 

Raziskava ključnih besed z novim Keyword Plannerjem

 

Pozor: 

 

Če raziskujete besede za slovenski trg, potem nastavite lokacijo na "Slovenia" in jezik na "Slovenian".

 

Orodje bo naredilo raziskavo za vas, vi pa analizirajte rezultate in najdite besede, katere lahko uporabite za vašo spletno stran.

 

Analiza ključnih besed

 

Uporaba stare verzije orodja

 

Kliknite na "Search for new keywords using a phrase, website or category"

 

Google Keyword Planner

 

Odprlo se bo okence, kjer vpišete besedo, ki jo želite raziskati. V našem primeru je to beseda "optimizacija".

 

Spodaj pod "Targeting" nastavite trg na "Slovenia" in jezik na "Slovenian". Tako bo orodje iskalo le zadetke iz Slovenije.

 

Če želite raziskovati tuje trge, nastavite "Targeting" na želene države in jezike.

 

Kliknite gumb "Get ideas".

 

Raziskava ključnih besed

 

Počakajte, da orodje prikaže rezultate. Orodje vam bo prikazalo povprečno mesečno število iskanj za določene ključne besede, ki jih ljudje iščejo.

 

Poleg pa boste videli še kakšna je konkurenca oglaševalcev in predlagana ponudba za oglaševanje. Če je oglaševalska konkurenca visoka, to lahko pomeni, da je niša dobičkonosna.

 

Nasvet: Ta konkurenca ne prikazuje, kako težko je za določeno besedno zvezo rangirati v Googlu. Pove vam le konkurenco med oglaševalci.

 

Analiza ključnih besed

 

Ko ste našli besedne zveze, ki jih želite uporabiti na vaši spletni strani, podstraneh ali v novih člankih, si jih shranite za kasnejšo uporabo.

 

Kopirajte jih v beležko in shranite na računalnik.

 

To naredite zato, ker raziskava še ni končana. Raziskati morate še semantične besedne zveze, a to vam bom pokazal malo kasneje v članku.

 

b.) KeywordTool

 

Brezplačna verzija orodja je preprosta za uporabo. Plačljivega se ne poslužujem. V iskalno okno vpišite besedo, ki jo želite raziskati. Nastavite jezik in državo trga.

 

Keyword Tool io

 

Besedne fraze, ki jih dobite lahko potem uporabite v vsebinah vaše spletne strani.

 

Keyword Tool rezultati

 

c.) SEMrush

 

SEMrush je drago plačljivo orodje, zato ga uporabljam bolj poredko. Vsi mojstri spletne optimizacije ga zagovarjajo kot najboljše orodje.

 

Izberite besedo, ki bi jo radi raziskali in nastavite na katerem področju bi radi, da se raziskava izvede. Po analizi vam orodje prikaže veliko uporabnih podatkov.

 

Orodje SEMRush pregled rezultatov

 

Prikaže vam:

 

  • Koliko je organskega iskanja za določene besedne zveze;
  • Koliko je plačljivega iskanja;
  • Kakšni so trendi iskanja skozi leto;
  • Rezultate konkurence na iskalnikih;
  • Kako težko se je uvrstiti na prvo stran Googla na določeno besedno zvezo;
  • Oglase konkurence;
  • Koliko rezultatov na iskalnikih uporablja ključno besedo …

 

To je le en segment, ki vam ga ponuja SEMrush. Orodje ima še ogromno drugih funkcij kot so:

 

  • Analiza vaše spletne strani,
  • Analiza povratnih povezav,
  • Analiza konkurence,
  • Analiza oglasov,
  • In še in še …

 

Če želite narediti popolno SEO analizo, je to orodje pravo za vas.

 

č.) MOZ Keyword Explorer

 

Brezplačna verzija orodja vam pokaže kako težko se je uvrstiti na določeno besedno zvezo in premagati konkurente. Ugotovili boste tudi ali se splača delati optimizacijo za določeno ključno besedo glede na volumen iskanj in CTR.

 

MOZ Keyword Explorer

 

Razišče vam tudi predloge za podobne ključne besede, ki jih lahko uporabite v vaši kampanji.

 

MOZ Keyword Explorer predlogi besed

 

Analizira tudi prvih 10 strani z Googla, ki so najbolje uvrščene na besedo, ki jo raziskujete.

 

Prikaže podatke kot so avtoriteta domene in avtoriteta podstrani, ki so uvrščene na določeno ključno besedo.

 

MOZ Keyword Explorer analiza

 

Vsako orodje ima prednosti in slabosti. Je pa vsako unikatno v določenih stvareh. Tako lahko z uporabo več orodij hkrati dobite zelo dober vpogled v konkurenco in kaj ljudje želijo.

 

LSI – Semantične Besedne Zveze

 

LSI ključne besede Google smatra kot sopomenke oziroma besede, ki so sorodne vaši glavni ključni besedi.

 

V primeru besedne zveze "trening psa":

 

Ko začnete tipkati besedno zvezo v Google iskalnik, vam bo Google prikazal sorodne besedne zveze, ki jih lahko uporabite v vaši vsebini. Te besede ljudje iščejo, zato jih Google predlaga tudi vam.

 

LSI semantične besedne zveze

 

Če greste na dno strani do konca rezultatov, tam najdete še več semantičnih besednih zvez, ki jih Google predlaga. Te so odebeljene z modro barvo.

 

Semantične ključne besede

 

2. Kako uporabljati ključne besede za optimizacijo spletnih strani

 

Ključne besede, ki ste jih raziskali, je potrebno smiselno in naravno vključiti v vašo vsebino.

 

Vključite jih v:

 

  • URL (spletni naslov),
  • META naslov,
  • META opis,
  • Naslov (H1),
  • Podnaslove (H2, H3),
  • Ime slike,
  • Alt opis slike,
  • Vsebino,
  • Interne in zunanje povezave.

 

a.)    Prijazen URL

 

URL-ji morajo biti kratki. Preveč optimizirani URL-ji Googlu sporočajo, da jih želite pretentati in uvrstiti vašo stran na več besednih zvez.

 

Vedno vključite vašo glavno ključno besedo v URL.

 

Primeri slabih URL-jev:

 

- dspot.si/blog/seo/seo-optimizacija-spletnih-strani-v-sloveniji-in-po-svetu-danes

- dspot.si/p=51

- dspot.si/19/8/17/seo/-on-site-optimizacija-je-brezvezna

 

Primeri prijaznih URL-jev:

 

- dspot.si/optimizacija-spletne-strani

- dspot.si/seo-optimizacija

 

URL-ji, ki vsebujejo datume, lahko potencialne bralce odvrnejo od klika na vašo vsebino v iskalnikih. Ljudje iščejo aktualne in relevantne vsebine.

 

Če uporabnik najde v URL-ju 12/7/2008, ga lahko star datum odvrne od branja.

 

Tudi pri imenu vaše spletne domene dobro razmislite. Najboljše domene so kratke in brez pomišljajev. Če se res morate odločiti za pomišljaj, uporabite samo enega.

 

b.)    META Naslov in Opis

 

Vedno optimizirajte META naslov. Vanj vstavite glavno ključno besedo in če lahko, jo dajte na začetek. Besede na začetku imajo večjo težo za Google.

 

META opis je kratek opis, ki se prikaže na iskalniku med zadetki. Pod naslovom je opis, ki pove uporabniku o čem govori vaša stran ali članek.

 

Napišite dober opis, ki potencialnega bralca spodbuja, da klikne na vaš rezultat. Dober pisec bo besedilo oblikoval tako, da bo dosegel visok odstotek konverzije.

 

Naslov in opis morata izstopati od konkurence in ne smeta biti predolga, ker drugače se bo tekst v Googlu "odrezal".

 

Primer slabo optimiziranih META elementov:

 

Slab opis META elementov

 

Primer dobro optimiziranih META elementov:

 

Dober opis META elementov

 

Da napišete optimiziran naslov in opis s pravilno količino znakov, uporabite SERP Tool

 

Decembra 2017 je Google potrdil, da je posodobil svoje algoritme. Ta algoritem je ciljal na META opise.

 

S tem algoritmom Google želi prikazati uporabne opise, ki se najbolj ujemajo s ključnimi besedami, ki jih za iskanje uporabljajo uporabniki.

 

Zna se zgoditi, da bo Google za opis dinamično uporabil vsebino iz same strani in ne META opisa, ki ste ga nastavili.

 

Posodobitev: 14. 5. 2018 je Google še enkrat posodobil META opise. V decembru so bili te opisi dolgi okoli 320 znakov. Sedaj pa so skrajšani na okoli 160 znakov. V večini primerov bo Google dinamično prikazoval te opise, glede na namen iskanja uporabnikov. Za kreiranje opisa pa si bo pomagal z vsebino na določeni strani.

 

A je smiselno spet menjati oz. skrajšati predolge opise? Google pravi ne. Mi pa pravimo DA. Glede na naše raziskave, Google upošteva posodobljene opise, ki smo jih nastavili našim strankam.

 

c.)     Naslov (H1) in Podnaslovi (H2, H3, H4, H5, H6)

 

H1 uporabite za naslov. V H1 dodajte glavno ključno besedo.

 

H2, H3, H4 pa uporabljajte v podnaslovih.

 

Glavni podnaslovi naj vsebujejo oznako H2. Googlu te oznake povejo katere teme v vašem članku so še pomembne.

 

H3 pa uporabite za podnaslove, ki se nanašajo na določen H2 podnaslov.

 

Primer:

 

H1: SEO Optimizacija Spletne Strani

H2: Kako Pravilno Optimizirate Podstran

H3: Uporabljajte Semantične Besedne Zveze

 

Ko imate spisek semantičnih besednih zvez pripravljen iz vaše raziskave, jih pametno razvrstite v podnaslove.

 

č.) Vsebina

 

Vsebina bo naredila ali pa razbila vaše uspehe pri optimizaciji. Vsebina postaja eden najbolj pomembnih faktorjev pri spletni optimizaciji.

 

Google posveča večjo pozornost stranem, ki objavljajo obsežne, aktualne in uporabne informacije.

 

Kaj to pomeni?

 

Da več vrednosti kot jo prinesete uporabniku, boljše je to za vašo spletno stran.

 

Daljša in uporabna vsebina doseže naslednje:

 

  • Obiskovalci se dlje zadržijo na spletni strani (zelo pomembno v očeh Googla);
  •  Vaša vsebina se v iskalnikih uvršča na več ključnih besed hkrati (semantične in long-tail besedne zveze);
  •  Vaša spletna stran je višje uvrščena v Googlu, ker prinaša dobro uporabniško izkušnjo.

 

Kako naredite vsebino privlačno, da bi izstopali od konkurence?

 

Na Googlu raziščite prvih 10 zadetkov na določeno ključno besedo.

 

Kakšna vsebina se nahaja pri konkurenci?

 

Zabeležite si kaj delajo. Nato razmislite kako lahko izboljšate vsebino, ki je že na spletu.

 

Se sprašujete kako?

 

  • Naredite dodatne raziskave.
  • Zadovoljite iskalni namen uporabnikov.
  • Napišite bolj obsežen članek z več koristnimi podatki.
  • Uporabite več slik.
  • Naredite infografiko.
  • Poskrbite za lažjo berljivost.
  • Posnemite video posnetek.
  • Posnemite avdio.
  • Raziščite družabna omrežja.

 

Nasvet: V vsebini vključite vašo glavno besedno zvezo v prvih 100 besedah! Vsaka vsebina, ki jo objavite na spletni strani mora biti unikatna.

 

S časom se zgodi, da vsebina postane zastarana. Redno preverjajte svoje vsebine in jih posodabljajte.

 

Tako dosežete, da je vaša spletna stran vedno aktualna in zadovolji uporabniško izkušnjo.

 

d.)    Gostota Uporabe Ključnih Besed (Keyword Density)

 

Ključne besede so pomembne pri optimizaciji spletnih strani in vsebine. Ampak ne pretiravajte z besednimi zvezami v vaših besedilih, ker vas bo Google kaznoval z nižjim rangiranjem spletne strani.

 

Zdravo razmerje besednih zvez v vaših vsebinah je okoli 2 %. Po vsebini smiselno razporedite še semantične ključne besede. Tako bo Google lažje razumel vašo vsebino.

 

e.)    Optimizacija Slik za Splet

 

Vsakodnevno analiziram spletne strani in veliko teh NE optimizira svojih slik za splet. Optimizacija slik je pomembna iz mnogih vidikov.

 

Ali veste, da so lahko vaše slike uvrščene visoko v Googlovem iskalniku slik?

 

Preko dobro optimiziranih slik lahko pripeljete nove obiskovalce na vašo stran. Posledično pa lahko to postanejo vaše nove stranke.

 

Dobro optimizirane slike tudi zmanjšajo čas nalaganja spletne strani, kar pozitivno vpliva na uporabniško izkušnjo.

 

4 Pomembne Lastnosti Optimiziranih Slik

 

Velikost slik:

 

Hitrost spletne strani je eden faktorjev, ki omogoča dobro uporabniško izkušnjo. Dlje kot se vaša stran nalaga, več ljudi bo hitro zapustilo vaše spletno mesto.

 

Za slike, ki jih objavite na spletu, ne potrebujete 100 % kvalitete. Sliko nastavite na srednjo kvaliteto, na okoli 50-60 % in bo zadovoljila potrebe bralcev.

 

Tako se bodo slike v brskalniku nalagale hitreje. Posledično pa tudi vaša spletna stran.

 

Kadar se le da,  uporabljajte slike v .jpeg formatu. Če uporabljate .png format, ga uporabljajte le v primeru, če ima slika veliko bele barve ali pa prozorno ozadje.

 

Za zmanjšanje velikosti slik, ne da bi te izgubile na kvaliteti, uporabite Compressor, ki je brezplačno spletno orodje

 

Stiskanje slik - Compressor

 

Dimenzija slik:

 

Včasih na stran objavite sliko, ki je v članku prikazana v dimenziji 750 x 550 pikslov. Na strežnik pa naložite isto sliko v dimenziji 1920 x 1080 pikslov.

 

V čem je težava?

 

Težava je v tem, da mora brskalnik najprej naložiti veliko sliko in jo potem pomanjšati v želeno dimenzijo. S tem stran izgublja na hitrosti nalaganja, zaradi več zahtev, ki se zgodijo na strežniku.

 

Optimizirajte slike na točno takšno dimenzijo, kot jo boste uporabili na spletni strani.

 

Poimenovanje slik:

 

Slika, ki je poimenovana z IMG_2654 Googlu ne pove nič. Če želite dobro optimizirati slike, jih poimenujte s ključnimi besedami.

 

optimizacija-slike-za-splet.jpg

raziskava-ključnih-besed.jpg

 

poimenovanje slike

 

Tako Google razume kaj je vsebina slike in jo potem tudi lahko uvršča na iskalniku slik glede na besedno zvezo.

 

Alt opisi slik:

 

Alt opis se prikaže v kodi spletne strani.

 

Ko dodate alt opis sliki, to pomeni, da ji dodate ključno besedo. Na ta način je Googlu bolj jasno o čem govori vsebina slike.

 

ALT oznaka 

Za popolno optimizacijo vaših slik, nujno naredite vse zgornje korake.

 

3. Izhodne in Notranje Povezave

 

a.)    Izhodne ali Zunanje Povezave

 

…so povezave, ki vodijo iz vaše spletne strani. Verjetno se sprašujete zakaj bi to naredili.

 

Izhodne povezave, ki jih naredite na druge spletne strani pomagajo Googlu razumeti vašo vsebino. Se pravi, ko naredite zunanjo povezavo na članek z visoko avtoriteto, vam to pomaga pri optimizaciji vašega spletnega mesta.

 

Razlog, da naredite zunanje povezave je tudi v tem, da z dodatno informacijo pomagate uporabniku priti še do več vsebine, ki ga zanima.

 

Bolj kot pomagate uporabniku, bolj vas nagradi tudi Google.

 

V tem članku najdete kar nekaj izhodnih povezav. Predvsem tiste, ki vodijo na spletna orodja.

 

Dodal sem jih zato, da vam olajšam delo in vam jih ni potrebno iskati samostojno.

 

Nasvet: Zunanje povezave nastavite tako, da se odprejo v novem zavihku. Tako obiskovalci ne bodo zapustili vašega spletnega mesta.

 

b.)    Notranje Povezave

 

…so povezave, ki vodijo na ostale članke oziroma podstrani na vaši spletni strani. Te povezave pomagajo Googlu razumeti vsebino na vaši spletni strani. Še bolj pa mu pomagajo pri razumevanju strukture vašega spletišča.

 

Vendar:

 

Ne pretiravajte z notranjimi povezavami. Uporabite le tiste, ki bodo resnično prinesle vrednost obiskovalcu.

 

Pomembno je, da uporabljate tako zunanje kot notranje povezave na vaši spletni strani.

 

S časom lahko zunanje povezave postanejo zastarane, zato jih preverjajte in po potrebi zamenjajte, da obiskovalcu ponudite čim boljšo uporabniško izkušnjo.

 

4. Pozitivna Uporabniška Izkušnja

 

a.)    Hitrost in Odzivnost

 

Če je vaša spletna stran hitra in vsebuje zanimivo vsebino, se bodo obiskovalci na njej zadržali dlje in pogledali več podstrani v eni seji. Dlje časa kot so uporabniki na vaši strani, višje vas bo Google uvrstil.

 

Zakaj?

 

Ker Google po tej meritvi predvideva, da je vaša spletna stran uporabna.

 

Je Vaša Stran Optimizirana za Mobilne naprave?

 

Vse več ljudi uporablja mobilne naprave, zato morate NUJNO imeti spletno stran optimizirano za telefone in tablice.

 

Prijazna mobilna stran

 

Stran mora biti odzivna. To pomeni, da ne glede s katero napravo pride uporabnik na vašo stran, se ta prilagodi pravilni dimenziji.

 

Stran, ki je odzivna in optimizirana za mobilne naprave, vsekakor pripomore k boljši uporabniški izkušnji.

 

Tukaj preverite ali je vaša stran prijazna do mobilnih naprav.

 

b.)    Meni

 

Struktura vaše spletne strani je še kako pomembna pri pozitivni uporabniški izkušnji. Stran mora biti enostavna za uporabo.

 

Vprašanje:

 

Ali uporabnik zlahka brska po vašem spletišču in najde določene informacije s čim manj koraki?

 

c.)     SSL Certifikat in Varnost

 

Google želi da vaša stran uporablja SSL certifikat. Strani, ki ne bodo uporabljale https protokola, bo Google uporabnikom prikazal spletišče kot ne varno.

 

Ta certifikat naredi vaše spletišče varno, ker šifrira podatke. Tako uporabniki ostanejo varni pred zlorabami osebnih podatkov.

 

Strani, ki imajo SSL certifikat, se jim v URL-ju prikaže https. Pred URL-jem pa se bo prikazal tudi napis "Varno".

 

SSL certifikat

 

Uporabniki bolj zaupajo spletnim stranem s https protokolom. Google pa jih tudi višje uvršča na svojem iskalniku.

 

č.) Pojavna Okna

 

So pojavna okna nadležna ali komaj čakate, da se vam prikažejo pred očmi?

 

Pojavna okna zmotijo obiskovalca. To pa prinaša slabšo uporabniško izkušnjo.

 

Če jih uporabljate na spletni strani za obiskovalce, ki pridejo na vašo stran preko namiznih računalnikov, je to še sprejemljivo.

 

Za mobilno verzijo spletne strani pa pojavna okna nujno izklopite.

 

pojavno okno

 

d.)    Gumbi za Družbena Omrežja

 

Ima vaša stran možnost, da obiskovalci delijo vaše prispevke oziroma spletno stran?

 

Všečki in delitve na družbenih omrežjih predstavljajo obiskovalcem socialni dokaz. Na ta način lahko pridobite brezplačen promet in nove uporabnike.

 

Za mobilne uporabnike, dodajte gumbe na dnu vsebin.

 

Gumbi za družbena omrežja

 

BONUS #1: Povežite Vašo Spletno Stran z Google Analytics in Google Webmasters Tools

 

Oba orodja lahko uporabljate brezplačno. Potrebujete le Gmail račun. 

 

Tukaj pa smo že pisali kako na enostaven način aktivirate Google Webmasters Tools.

 

V kaj vse dobite vpogled s posamičnim orodjem:

 

Google Analytics

 

  • Obisk vaše spletne strani,
  • Najbolj obiskane podstrani,
  • Katere ključne besede so bile uporabljene, da so uporabniki prišli na vašo spletno mesto;
  • Demografske podatke (države, regije, leta uporabnikov, spol, njihove interese …),
  • Koliko prometa pride z mobilnih naprav,
  • Organski obisk,
  • Plačljiv obisk,
  • Referenčni obisk,
  • Obisk iz družbenih omrežij,
  • Statistiko (stopnja obiska ene strani, novi uporabniki, povprečen čas uporabnika na strani, koliko strani si uporabnik pogleda v povprečju …).

 

Google Analytics

 

Google Webmasters Tools

 

  • Strukturirani podatki (Markup Schema),
  • Pregled in nasveti za HTML izboljšave vašega spletnega mesta,
  • Analitika iskanja (kliki, stopnja CTR, pozicije …),
  • Povratne povezave,
  • Notranje povezave,
  • Mobilna uporabnost,
  • Indeksni status vaše strani,
  • Odstranite lahko URL-je, ki ne želite, da bi bili prikazani v iskalnikih,
  • Napake na spletni strani,
  • Pošljete lahko sitemap.xml – spletni zemljevid vaše strani;
  • Robots.txt – tu poveste Googlovim pajkom kaj naj ne zabeležijo.

 

Google Webmasters Tools

 

Bonus #2: Negativni Dejavniki in Tehnične Napake

 

Dodatni dejavniki, ki slabo vplivajo na vašo spletno stran so:

  • Prekinjene povezave,
  • Napačno nastavljene kanonične povezave,
  • Pravopisne napake in črkovanje,
  • Kopirana in podvojena vsebina,
  • Prevelika gostota ključnih besed.

 

Zaključek: Kaj Zajema On-Site Optimizacija?

 

Pod on-site optimizacijo spada:

  • Raziskava ključnih besed,
  • Raziskava semantičnih besednih zvez,
  • Smiselna uporaba besednih zvez,
  • META oznake,
  • ALT oznake,
  • Prijazni URL-ji,
  • Kvalitetna vsebina,
  • Berljivost vsebine,
  • Optimizacija slik,
  • Zunanje in notranje povezave,
  • Pravilno nastavljene kanonične povezave,
  • Odpravljene tehnične težave,
  • Odzivnost spletišča,
  • Pozitivna uporabniška izkušnja (hitrost, varnost, enostavnost uporabe spletnega mesta).

 

V vodiču sem vam opisal ključne korake, ki jih morate narediti za uspešno on-site optimizacijo vaše strani.. 

 

Od vseh naštetih SEO korakov, katerega boste uporabili danes, da izboljšate vašo stran? 

 

On-site optimizacija

 

Želite pomoč strokovnjakov pri izvedbi SEO optimizacije na vaši spletni strani?

 

Z veseljem vam svetujemo in naredimo profesionalno SEO analizo vašega spletnega mesta.

 

Za več informacij nam pošljite povpraševanje.

Deli na:

Želimo vam pomagati pri vašem projektu, zaupajte nam svoje želje.

 

Ustvarimo projekt