Kako indeksiram spletno stran v Googlu. In zakaj.

Kako indeksiram spletno stran v Googlu. In zakaj.

Google ne zagrabi takoj

Obstajata dva načina kako Google in ostale iskalnike opozorite na spremembe na vaši spletni strani.

 

Prvi je, da počakate in zadevo prepustite Googlovi inerciji. Lahko pa posredno ukrepate tudi sami.

 

Kakšni inerciji

Google in ostali iskalniki nenehno križarijo po spletu, beležijo nove spletne strani in spremembe na obstoječih, ter jih indeksirajo. Bolj ali manj redno obiščejo in prečešejo tudi vašo. V praksi lahko traja tudi več dni predno dejansko pridejo k vam in uveljavijo spremembe v svojem ogromnem katalogu.

 

Kako ukrepamo sami

Google skrbnikom spletnih strani nudi brezplačno orodjarno Webmaster tools, v kateri je na voljo širok nabor pripomočkov za analizo stanja, obiska, pa tudi za indeksiranje.

 

Kaj potrebujem

Potrebujete Googlov račun. Zadostuje že denimo Gmail.

 

O tem kako aktiviramo Google webmaster račun in verificiramo svoje spletno mesto, smo že pisali.

 

Spomnimo le, da to naredimo z istim uporabniškim imenom in geslom, s katerim dostopomo do svojega Gmaila, pa tudi do orodij kot so Google adwords, Google analytics, Google+…

 

Indeksacija

  1. Sledite povezavi Naprej.
  2. V Nadzorni plošči levo kliknite Iskanje po vsebini

    Iskanje po vsebini

  3. Nato izberite Prenesi kot Googlebot

    Prenesi kot Googlebot
  4. V okence vpišite url naslov podstrani, ki ste jo ažurirali in kliknite pridobi. Če želite indeksirati celotno spletno mesto, pustite okence prazno.

    Prenesi kot Googlebot vpis
  5. Kliknite »Zahtevaj indeksiranje« izberite naj indeksira tudi povezave, kliknite, da niste robot in postopek je končan.

 

Kdaj pride v poštev

Indeksiranje pride v poštev, ko ste

 

Še posebej ga priporočam, če ste generator nove vsebine. Z indeksacijo boste namreč zagotovili, da bo Google avtorstvo pripisal vam in ne nekomu, ki bi lahko to vsebino kopiral.

 

Zakaj je to pomembno.

 

Google obiskuje spletne strani z različno frekvenco. Vašo lahko enkrat na dva dni, konkurenco, ki je skopirala vašo vsebino pa večkrat na dan. V praksi to pomeni veliko verjetnost, da bo Google v rezultatih iskanja ponudil skopirano vsebino, ki jo je že indeksiral, in ne originalne vsebine, ki je indeksiral še ni.

Želite sodelovati z nami? Zaupajte nam svoje želje.

Povpraševanje