DSPOT d.o.o. - internetne rešitve
Stritarjeva 6a
Kranj
4000
Slovenija
podpora@dspot.si Facebook Google+ Instagram
POVPRAŠEVANJE

Kako popravimo izpis svoje spletne strani v Googlu

Posodobili ste spletno stran. Vložili v izgled in funkcionalnost, potem pa ste po nekaj mesecih ugotovili, da Google vašo vsebino prikaže nekako takole. 

 

Google izpis

 

Izpis vsebinsko in estetsko ni najbolj mikaven. Če ni všeč vam, kako bo šele ljudem, ki jih želite pritegniti.

 

Zadrego se da rešiti dokaj enostavno.

 

Zapostavljeni elementi

Izpisom v Googlu pogosto posvečamo premalo pozornosti. To je približno tako, kot če bi bilo časopisom malo mar kakšni bodo naslovi in podnaslovi člankov.

 

Za novinarja je ključno, da naslov in podnaslov pritegneta. Le tako bodo namreč bralci posegli po časopisu in članek prebrali.

 

Podobno velja za Google. Izpis, oziroma meta naslov in podnaslov sta pogosto odgovora na vprašanje kako povečati obisk spletne strani.

 

Tako enostavno je to. Tolažba, da pač niste cajteng pa prav nič ne pomaga.

 

Pa se tega dejansko zavedamo? Ali razumemo, da ima izpis v Googlu bolj ali manj isto vlogo, kot naslov in podnaslov članka na prvi strani časopisa? Po mojih izkušnjah prej NE, kot JA.

 

Poglejmo denimo zadetke na poizvedbo »heksenšus«. So vam všeč? Kateri vas najbolj prepriča, če sploh?

 

Na koncu vam bomo razkrili, pri katerem je imel prste zraven Dspot. 

Izpisi v Googlu

 

Kaj sploh gledam

Ok. V vsakem izpisu gledate naslov in podnaslov, oziroma kratek opis neke spletne podstrani. Naslov se v krogih SEO optimizacije imenuje Meta title, opis pa Meta description.

 

Druga vrstica razkriva url, spletni ali hišni naslov, če hočete, na katerem se podstran nahaja. 

 

Zakaj sta meta title in meta description tako pomembna

Meta title je kot naslov časopisnega članka. Je eden najpomembnejših elementov tako za Google, kot obiskovalca. Googlu pomaga pri razumevanju vsebine in posledično rangiranju, obiskovalcu pa pri odločitvi ali naj na naslov, ki ga gleda, klikne ali ne.

 

Meta description. Velja podobno kot za podnaslov članka. Lahko dodatno pritegne ali odvrne obiskovalca od klika.

 

Zelo pomembno je, da ima vsaka podstran spletnega mesta unikaten naslov in podnaslov. Da se torej samo ena imenuje Heksenšus.

Kadar bi čutili potrebo dve strani nasloviti in podnasloviti z isto ključno besedo, v našem primeru Heksenšus, to pomeni, da je ena verjetno odveč in bi bilo bolj smiselno vsebini združiti.

 

Kako torej popravim izpis v Googlu

Izpisa v Googlu se ne da popraviti neposredno, pač pa ga lahko izboljšate v urejevalniku svojih spletnih vsebin, nakar Google osveži svoje rezultate. Praviloma ne takoj. Včasih traja tudi več dni

 

Postopek, ki ga bomo opisali velja sicer za Lytee, ki ga uporabljajo stranke, ki gostujejo na Dspotovih strežnikih, vendar pa možnost urejanja meta elementov nudi večina modernih urejevalnikov kot so Wordpress, Shopify...

 

Postopek

  1. Prijavite se v administraciji
  2. V orodni vrstici Lytee izberite Navigacije


    Lytee orodna vrstica

  3. Poiščite stran, ki ji želite izboljšati meta elemente in kliknite ikonco Uredi.


    Lytee navigacija

  4. Odprite zavihek SEO in izpolnite okenci za meta naslov in meta opis.


    Lytee SEO zavihek

 

Kaj naj napišem

Naslov in podnaslov velja vzeti super resno.

 

Oblikujte ga okrog ključne besede, ki jo ciljate, vendar ne posnemajte konkurence. Poskušajte biti izvirni in mikavni. Vsak, ki se peča s tem ve, da gre za umetnost, ki je ne gre jemati zlahka. 

 

Google ne zagrabi takoj

Zavedati se je potrebno, da Google in ostali iskalniki sprememb ne upoštevajo takoj. Ponavadi lahko traja tudi več dni.

Iskalniki spremembe zaznajo ob naslednjem obisku spletne strani.

 

Proces lahko pohitrite z indeksacijo v webmaster orodju za urednike spletnih strani. Tako Google, kot Bing ga nudita v okviru uporabniškega računa. Pri Googlu ga imate, če ste odprli gmail.

 

Kateri izpis je bil torej naš

Aha. Obljubili smo, da bomo razkrili pri katerem izpisu smo imeli prste zraven mi.

 

Pri drugem. Za Telo.si.

 

Lahko bi bil sicer bolj izčrpen. V bran. Nastal je pred dobrimi tremi leti in še vedno dobro prijemlje, je pa res, da so se trendi od takrat spremenili.

 

Če nič drugega, se je prostor za naslov pred kratkim spet občutno podaljšal. 

 

Zadnji nasvet

Meta elementa izboljšujte peridoično. Čim več testirajte. Eden od načinov ugotavljanja kakšen naslov bi se najbolj prijel je oglaševanje prek Google adwords.

 

  1. Namenite nek skromen znesek.
  2. Izberite podstran, ki bi jo radi optimizirali.
  3. Pripravite nekaj različnih oglasov z različnimi naslovi in podnaslovi za to podstran
  4. Skozi CTR ugotavljajte, kateri oglas se je najbolj prijel.
Deli na:

Želimo vam pomagati pri vašem projektu, zaupajte nam svoje želje.

 

Ustvarimo projekt