Venera Shop - digitalni marketing

Naročnik: Venera Shop

Venera Shop - digitalni marketing

Za naročnika Venera Shop smo postavili strategijo za digitalni marketing.

 

Skupaj s prenovo spletne strani, s katero smo blagovno znamko želeli dvigniti na višjo raven, smo pripravili osvežen nastop na digitalnih kanalih. 

 

Izzivi projekta

Podjetje Venera Shop do sedaj ni imelo razvite strategije nastopa na digitalnih kanalih.

 

Izziva smo se zato lotili postopoma: najprej smo preučili trg in ciljno skupino ter glede na pridobljene podatke pripravili osnutek digitalne strategije. Preučili smo konkurenco - določili njihove dobre prakse in odkrili pomanjkljivosti. Vse to nam je pomagalo pri sestavljanju okvirnega letnega načrta dela.

 

Določili smo kanale, preko katerih bo potekala komunikacija z uporabniki, definirali vsebine in ton same komunikacije. Za vsako posamezno platformo smo nato v sodelovanju z naročnikom pripravili načrt dela na mesečni ravni.

 

Z objavo nove spletne strani smo istočasno pričeli s SEO optimizacijo, oglaševanjem na Googlu, upravljanjem z družbenimi omrežji (Facebook, Instagram) in e-mail marketingom.

 

 

Glavni KPI-ji

V prvem mesecu dni od začetka projekta smo dosegli super rezultate:

  • 19,61 % več opravljenih nakupov v primerjavi s prejšnjim obdobjem
  • 109,96 % povečanje obiska iz družbenih omrežij
  • 400 % povečanje prometa iz naslova plačljivega oglaševanja

 

Venera Shop - digitalni marketing

Želite sodelovati z nami? Zaupajte nam svoje želje.

Povpraševanje