Naročnik: Venera Shop
Za naročnika Venera Shop smo postavili strategijo za digitalni marketing.
Skupaj s prenovo spletne strani, s katero smo blagovno znamko želeli dvigniti na višjo raven, smo pripravili osvežen nastop na digitalnih kanalih.
Podjetje Venera Shop do sedaj ni imelo razvite strategije nastopa na digitalnih kanalih.
Izziva smo se zato lotili postopoma: najprej smo preučili trg in ciljno skupino ter glede na pridobljene podatke pripravili osnutek digitalne strategije. Preučili smo konkurenco - določili njihove dobre prakse in odkrili pomanjkljivosti. Vse to nam je pomagalo pri sestavljanju okvirnega letnega načrta dela.
Določili smo kanale, preko katerih bo potekala komunikacija z uporabniki, definirali vsebine in ton same komunikacije. Za vsako posamezno platformo smo nato v sodelovanju z naročnikom pripravili načrt dela na mesečni ravni.
Z objavo nove spletne strani smo istočasno pričeli s SEO optimizacijo, oglaševanjem na Googlu, upravljanjem z družbenimi omrežji (Facebook, Instagram) in e-mail marketingom.
V prvem mesecu dni od začetka projekta smo dosegli super rezultate:
Želite sodelovati z nami? Zaupajte nam svoje želje.
Povpraševanje