Vila Robida

Vila Robida — Butični ambient in digitalna izkušnja v slovenski Istri

Vila Robida, družinska butična nastanitev z restavracijo Kraški Rob, se nahaja v Črnem Kalu, kjer se stikata istrsko podeželje in kraška planota. Z obnovo zgodovinskega objekta iz leta 1895 so ustvarili ambient, ki združuje tradicijo, naravo Kraškega roba in vrhunsko ponudbo sob, apartmajev, lounge bazena, ter VIP savna & SPA kotiček za intimno razvajanje .

 

 

Cilj projekta

  • Digitalno predstaviti edinstveno kombinacijo nastanitve, wellnessa, restavracije in aktivnosti v okolici;
  • Omogočiti enostavno rezervacijo tako sobe kot savne in SPA paketov;
  • Izboljšati SEO vidljivost in uporabniško izkušnjo za turiste in lokalno publiko.

 

 

Proces in uporabniška izkušnja

Projekt smo začeli z analizo njihove bogate ponudbe: nastanitve (standard, Deluxe sobe, VIP), wellness, pakete, restavracijo in doživetja v okolici. Uporabniške poti smo zasnovali tako, da obiskovalce usmerjajo intuitivno – od izbire paketa ali sobe, do rezervacije, aktivnosti ali kulinarične ponudbe.

Pomemben del strani predstavljajo:

  • Predstavitev sob in apartmajev z opisom vsake enote, cenami in slikovnimi elementi
  • Opis restavracije Kraški Rob, ki ponuja mediteransko-in Istrsko kulinariko z lokalnimi sestavinami
  • Doživetja v okolici: kolesarjenje, plezanje, pohodništvo, wellness, najem e-koles (npr. Roadbike Holidays)
  • Paketi, ki vključujejo nočitev, SPA, savne, izposojo koles in kulinarične izkušnje 

 

 

Tehnična rešitev in funkcionalnosti

  • Platforma temelji na CMS Lytee 5.0, ki omogoča hitro urejanje vsebin, učinkovito SEO optimizacijo in stabilno delovanje.
  • Implementirani so bili moduli za:
    • Rezervacijo sob (Bentral) in paketov z dinamičnim prikazom razpoložljivosti in cen;
    • Kontaktne obrazce in informacije o odpiralnem času ter načinu rezervacije restavracije
    • Galerije, novice in predstavitev posebnih dogodkov.
  • Stran je mobilno optimizirana, vizualno sofisticirana in večjezična (SLO/EN), primerna za turistične uporabnike in poslovne predstavitve.
  • V celoto se povezuje z doživetji: rezervacija električnega kolesa, organizacija teambuildingov, paketi wellnessa, poslovna srečanja v večnamenskem prostoru z opremo (Wi‑Fi, projektor, kamin).

 

 

Ključni poudarki projekta

  • Celovita predstavitev nastanitve, wellnessa, ustvarjalne kulinarike in aktivnosti v naravi;
  • Intuitivni uporabniški vmesnik, kjer rezervacija sobe, savne, SPA ali paketa poteka hitro in pregledno;
  • Močna vizualna zgodba, ki združuje zgodovino, dizajn in doživetja v ambientu;
  • Spletna stran pripravljena na turistični trg, optimizirana za SEO in vključuje ključne vsebine za ciljne uporabnike.