Naročnik: Veto Group
Veto d.o.o. je specializirana trgovina, ki nudi izdelke s področja ogrevanja, hlajenja, prezračevanja, vodovoda ter kopalniškega programa in keramike. Skupaj z 10 lokalnimi trgovci po vsej Sloveniji združenim pod imenom Veto Group se s ponudbo in rešitvami lahko približa širokemu krogu potencialnih strank in hkrati nudi izjemno široko ponudbo kvalitetnih izdelkov po konkurenčnih cenah.
Po pogovoru z naročnikom smo najprej postavili digitalno strategijo, kjer smo določili 2 glavna cilja prenove spletnega mesta.
Primarni cilj pri prenovi je bil povečati prepoznavnost korporativne znamke Veto Group med končnimi uporabniki, medtem ko smo želeli pri sekundarnem cilju pridobiti ter ohraniti vodilno pozicijo v B2B segmentu.
V SEO segmentu smo se najprej lotili raziskave ključnih besed, pripravili novo navigacijo v skladu s SEO smernicami ter na koncu uredili še tehnične SEO podrobnosti. Poseben izziv je predstavljala združitev sedmih do tedaj samostojnih spletnih strani v eno. Vsak pridruženi član Veto skupine je na novi strani dobil svojo podstran, njegov program pa je bil predstavljen v glavni navigaciji na strani.
V današnjem nasičenem spletnem svetu dobra uporabniška izkušnja in kreativni spletni dizajn nista le dodatek, ampak sta potreba za uspešno spletno mesto, kar je bilo naše izhodišče pri načrtovanju in implementaciji oblike spletnega mesta.
Novo spletno stran Veto smo osnovali na najnovejši verziji CMS-ja Lytee 3.0.
Na spletni strani smo iz tehničnega vidika istočasno uredili tudi:
Želite sodelovati z nami? Zaupajte nam svoje želje.
Povpraševanje