Veto Group

Naročnik: Veto Group

Veto Group

Veto d.o.o. je specializirana trgovina, ki nudi izdelke s področja ogrevanja, hlajenja, prezračevanja, vodovoda ter kopalniškega programa in keramike. Skupaj z 10 lokalnimi trgovci po vsej Sloveniji združenim pod imenom Veto Group se s ponudbo in rešitvami lahko približa širokemu krogu potencialnih strank in hkrati nudi izjemno široko ponudbo kvalitetnih izdelkov po konkurenčnih cenah.

 

 

IZPELJAVA PROJEKTA

 

Po pogovoru z naročnikom smo najprej postavili digitalno strategijo, kjer smo določili 2 glavna cilja prenove spletnega mesta.

 

Primarni cilj pri prenovi je bil povečati prepoznavnost korporativne znamke Veto Group med končnimi uporabniki, medtem ko smo želeli pri sekundarnem cilju pridobiti ter ohraniti vodilno pozicijo v B2B segmentu.

 

V SEO segmentu smo se najprej lotili raziskave ključnih besed, pripravili novo navigacijo v skladu s SEO smernicami ter na koncu uredili še tehnične SEO podrobnosti. Poseben izziv je predstavljala združitev sedmih do tedaj samostojnih spletnih strani v eno. Vsak pridruženi član Veto skupine je na novi strani dobil svojo podstran, njegov program pa je bil predstavljen v glavni navigaciji na strani.

 

 

UX IN NOVA OBLIKA SPLETNE STRANI


V današnjem nasičenem spletnem svetu dobra uporabniška izkušnja in kreativni spletni dizajn nista le dodatek, ampak sta potreba za uspešno spletno mesto, kar je bilo naše izhodišče pri načrtovanju in implementaciji oblike spletnega mesta.

 

 

TEHNIČNE REŠITVE


Novo spletno stran Veto smo osnovali na najnovejši verziji CMS-ja Lytee 3.0.

 

Na spletni strani smo iz tehničnega vidika istočasno uredili tudi:

  • 25 različnih vtičnikov za prikaz vsebin,
  • uredili prenos iz starega na nov sistem,
  • združili pridružene člane Veto Group pod skupno stran,
  • vzpostavili B2B predel z zaklenjenimi vsebinami,
  • sinhronizirali artikle z zalednim programom Vasco ter
  • pripravili in integrirali vse forme.
Veto Group

Želite sodelovati z nami? Zaupajte nam svoje želje.

Povpraševanje