Celovita prenova spletne strani z vsebinsko SEO optimizacijo in B2B rešitvijo
Za podjetje Veto d.o.o., specializiranega ponudnika izdelkov za ogrevanje, hlajenje, prezračevanje, vodovod in kopalniški program, smo zasnovali celovito digitalno rešitev.
Glavni cilji projekta so bili povečanje prepoznavnosti blagovne znamke Veto Group, izboljšanje uporabniške izkušnje ter podpora B2B poslovnemu modelu.
S projektom smo Vetu omogočili enotno in sodobno spletno prisotnost, podporo poslovnim procesom ter večjo vidnost v iskalnikih.
Storitve
Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
Nova spletna stran je zasnovana na sistemu Lytee CMS ter prilagojena sodobnim UX/UI smernicam za enostavno in učinkovito uporabniško izkušnjo.
Vsebinska SEO optimizacija
Izvedli smo poglobljeno analizo ključnih besed, prenovili strukturo strani in pripravili optimizirane vsebine. S tem zagotavljamo boljšo vidnost spletne strani v iskalnikih in dolgoročno rast organskega obiska. Za njih aktivno izvajamo copywritting, optimizacijo metapodatkov, optimizacijo obstoječih in pisanje novih strokovnih besedil, optimizacijo produktov in produktnih kategorij.
Integracija s sistemom Vasco za sinhronizacijo artiklov.
Vzpostavljena je bila sinhronizacija izdelkov in podatkov z notranjim poslovnim sistemom Vasco, kar omogoča ažurnost informacij in avtomatizirano delovanje spletnega kataloga.
Vzpostavitev B2B predela z zaklenjenimi vsebinami za poslovne partnerje.
Posebej za poslovne partnerje smo razvili del spletne strani z omejenim dostopom do specializiranih vsebin, dokumentov in orodij.
Uporaba našega sistema Mailee za množično pošiljanje e-poštnih kampanj.
Veto uporablja Mailee - orodje za množično pošiljanje e-poštnih kampanj. S tem učinkovito komunicirajo tako s poslovnimi partnerji kot končnimi kupci ter krepijo odnose z obstoječo bazo strank.