Šivalna tehnika

Naročnik: Štular d.o.o.

Šivalna tehnika  — Spletna trgovina z dolgo tradicijo in celostno servisno rešitvijo


Štular d.o.o. (poslovno znan kot Šivalna tehnika) je vodilni slovenski ponudnik šivalnih, krojilnih, vezilnih in likalnih rešitev. Z več kot 30-letno tradicijo nudijo strokovni nasvet, prodajo in servis opreme za hobi in profesionalno rabo. Zaslužijo si visoko bonitetno oceno in ohranjajo vodilni položaj na Adria trgu.

 

 

Digitalni cilji projekta

  • Ustvariti digitalno predstavitev obsežne ponudbe šivalnih in likalnih strojev ter servisnih storitev.
  • Omogočiti preprost spletni nakup tako za hobi uporabnike kot profesionalce.
  • Transparentna komunikacija glede servisnih terminov, dogodkov, ponudb in novih izdelkov.

 

 

Uporabniška izkušnja

  • Uporabniki lahko enostavno brskajo po kategorijah – od hobi do industrijskih šivalnih strojev, vezilnih naprav, likalnih sistemov, pripomočkov in dodatkov.
  • Uporabni pot vodi od informacij o izdelku do nakupa, servisnih paketov in svetovalnih terminov (brezplačni svetovalni termini za profesionalce in hobi uporabnike).
  • Dinamičen modul za novice in obvestila omogoča ažurno informiranje o reduktih, popustih, dogodkih in delovnih urah.

 

 

Tehnična rešitev in funkcionalnosti

  • Spletna trgovina temelji na CMS sistemu Lycart, ki omogoča upravljanje obsežnega kataloga izdelkov, hitro nalaganje strani in napredno SEO optimizacijo.
  • Modul za spletni nakup vključuje različne načine plačila (kartično, obročno, SaferPay) in omogoča registracijo uporabnikov z dostopom do zgodovine naročil.
  • Implementiran je sistem za rezervacijo svetovalnih terminov za profesionalne demonstracije in testiranje naprav.
  • Povezava s sistemom VASCO omogoča avtomatizirano sinhronizacijo zalog, cenikov in naročil, kar zmanjšuje ročne vnose in omogoča natančnejši nadzor nad logistiko.
  • Uporabljena je tudi in-house rešitev Mailee za pošiljanje promocijskih sporočil in obveščanje strank.

 

 

Ključni poudarki projekta

  • Digitalni premik podjetja iz fizične trgovine v celovito online izkušnjo: katalog izdelkov, e-trgovina, servisne informacije in nasveti na enem mestu.
  • Vključena rešitev za e-novice in dinamična predstavitev dogodkov in promocij za aktivno komunikacijo s kupci.
  • Tehnična podlaga Lycart skrbi za učinkovito upravljanje zalog, promocij, naročil in uporabniških interakcij – z možnostjo nadaljnjih integracij in nadgradenj.
  • Lokalna specifika (Kranj) ohranja prepoznavnost podjetja v regiji, medtem ko spletna platforma omogoča dostopnost za širši trg