Digitalizirajte komunalne storitve – enostavno, pregledno in dostopno
Učinkovito upravljanje infrastrukture in komunalnih storitev je temelj kakovostnega bivanja v sodobni občini. Z našo prilagodljivo mobilno rešitvijo omogočamo digitalizacijo ključnih storitev za občane, upravljavce in izvajalce – od koledarja odvoza odpadkov do e-računov in obvestil.
Aplikacija je razvita z mislijo na enostavno uporabo, visoko funkcionalnost in možnost prilagoditev vašim specifičnim potrebam.

Ključne funkcionalnosti aplikacije
Iskanje po naslovu
Uporabniki lahko hitro poiščejo svoj naslov in pridobijo lokalizirane informacije – urnik odvoza, lokacije zbirnih centrov, veljavne bone ipd.
Koledar odvoza odpadkov
Jasno in pregledno prikazuje datume odvoza različnih vrst odpadkov, možnost aktivacije opomnikov ali potisnih obvestil.
Prijava stanja vodomera
Enostavno poročanje stanja vodomera prek mobilnega telefona – brez čakanja, brez papirja.
Komunalni boni
Digitalno upravljanje z boni za kosovne odvoze ali uporabo zbirnih centrov, z možnostjo pregleda porabe in razpoložljivosti.
E-novice in obvestila
Občine in upravljavci lahko pošiljajo pomembne novice in aktualne informacije neposredno uporabnikom – preko e-novic ali SMS.
E-račun
Uporabniki lahko prejemajo in pregledajo račune v elektronski obliki, z možnostjo povezave z e-banko ali shranjevanja v PDF.
SMS obveščanje in opomniki
Za boljše obveščanje in večjo angažiranost uporabnikov – samodejni SMS opomniki za roke, spremembe in izredne dogodke.
Kako poteka sodelovanje z nami?
Analiza potreb
Pogovorimo se o vaših storitvah in željah.
Predlog rešitve
Pripravimo koncept, funkcionalnosti in načrt izvedbe.
Razvoj in testiranje
Izdelamo aplikacijo in jo preizkusimo v praksi.
Objava in uporaba
Aplikacija zaživi v trgovinah (Google Play, App Store).
Podpora in nadgradnje
Smo z vami tudi kasneje – za podporo, prilagoditve in rast.
Prednosti naše aplikacije za komunalno upravljanje
Boljša informiranost občanov |
Manj klicev in papirne komunikacije |
Večja preglednost in zanesljivost storitev |
Dostopnost 24/7, kjerkoli |
Zmanjšanje napak in podvajanja podatkov |
Enostavno upravljanje vsebin s strani občine ali upravljavca |
Prilagojene (custom) rešitve za vašo občino ali podjetje
Vsaka občina ima svoje značilnosti in potrebe – prav zato je naša rešitev modularna in popolnoma prilagodljiva. Poleg osnovnih funkcionalnosti lahko dodamo:
- Integracije z obstoječimi informacijskimi sistemi (ERP, dokumentni sistemi …)
- Posebne funkcionalnosti za upravljanje javne infrastrukture (npr. vzdrževalni pregledi)
- Možnost vključevanja dodatnih storitev (javna naročila, anketiranje, plačila …)

Začnimo že danes!
Iščete zanesljivega partnerja za učinkovito upravljanje infrastrukture in komunalnih storitev? Stopite v stik z nami – skupaj bomo razvili strategijo, ki bo povečala operativno učinkovitost, znižala stroške in zagotovila trajnostne rešitve za vaše podjetje in skupnost.