Oglaševanje na socialnih omrežjih

Meta oglaševanje omogoča natančno ciljanje na podlagi podatkov o interesih, obnašanju, lokaciji in demografskih značilnostih uporabnikov. To pomeni, da se oglas pojavi takrat, ko je za uporabnika relevanten in naravno vključen v njegovo izkušnjo.

 

S pomočjo premišljenih kreativ in podatkovno podprte strategije vas povežemo z ljudmi, ki jih vaša ponudba dejansko zanima – še preden začnejo aktivno iskati rešitev

Zakaj Meta oglaševanje?

  • Močno vizualno okolje za izgradnjo prepoznavnosti in zaupanja,
  • Natančno ciljanje in segmentacija občinstva,
  • Odlična podpora za generacijo leadov, spletno prodajo in remarketing,
  • Možnost A/B testiranja in hitre optimizacije rezultatov.

Naše storitve vključujejo:

  • Analizo ciljne skupine in pripravo strategije oglaševanja,
  • Oblikovanje oglasnih kreativ (slike, video, besedila),
  • Nastavitev oglasnih kampanj v Meta Business Suite okolju,
  • Spremljanje, testiranje in optimizacija glede na KPI-je (CTR, CPC, konverzije),
  • Poročanje z jasnimi vpogledi in priporočili za nadaljnje korake.

Začnimo že danes!

Imate idejo za nov projekt ali potrebujete pomoč pri izboljšanju svoje spletne prisotnosti? Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najboljšo rešitev za vas.

 

Povpraševanje

Kje vam lahko pomagamo?

Najpogostejša vprašanja v povezavi s Facebook oglaševanjem.

Za začetek oglaševanja potrebujete  Facebook stran in plačilno sredstvo. Nato obiščete Facebook Ads Manager, kjer sledite enostavnemu postopku za ustvarjanje oglaševalskega računa.

Po uspešni registraciji lahko začnete s kreiranjem učinkovitih oglasov, določite ciljno občinstvo ter proračun po lastni izbiri. Če želite na Facebooku oglaševali vašo spletno trgovino ali storitev, potrebujete aktiven Meta Pixel, ki ga implementirate na vašo spletno stran in preko katerega boste lahko spremljali nakupe.

Facebook ponuja različne možnosti ciljanja, kot so demografski podatki (starost, spol, lokacija), interesi, vedenja ter povezava s Facebook stranmi. Poleg tega imate na voljo možnost ustvarjanja prilagojenih ciljnih skupin in izvajanja ponovnega ciljanja, kar omogoča doseganje še boljših rezultatov z usmerjenim pristopom k specifičnim skupinam potencialnih strank.

Če je vaš cilj povečati prodajo, se osredotočite na cilje konverzij ter uporabite strategije, ki spodbujajo dejanski nakup. Če pa želite okrepiti prepoznavnost blagovne znamke, priporočamo uporabo oglasov za doseg ali interakcijo, ki bodo nagovarjali širše občinstvo. Prav tako je pomembno prilagajati ciljno občinstvo in sporočila oglasa glede na fazo nakupnega procesa vaših strank.

Uspeh oglasov na Facebooku lahko natančno merite s pomočjo različnih ključnih kazalnikov. Med pomembne kazalnike spadajo stopnja klika (CTR), strošek na klik (CPC), stopnja konverzije, donos na oglaševalski vložek (ROAS) in število prikazov. Redno spremljanje teh kazalnikov vam omogoča vpogled v učinkovitost vaše kampanje ter identifikacijo morebitnih prilagoditev strategije.

Pri Facebook oglaševanju lahko proračun določite na dnevni ali celotni ravni. Pri tem je ključnega pomena premišljeno razmišljanje o ciljih kampanje, vrednosti posameznega cilja (npr. konverzije, kliki) ter o tem, koliko ste pripravljeni v posamezno oglaševalsko kampanjo investirati.