Overview leta 2021

Overview leta 2021

Kako hitro beži čas. Šele nekaj dni nazaj smo s sodelavci po službi našli čas zase in se odpravili na zasluženo pijačo v mesto, kjer so mi v določenem trenutku misli za hip odplavale stran: "Ali obstaja kdo, ki se ne ujema s praznično evforijo, okrašenim mestom in kuhančkom s prijatelji, ki daje piko na i veselemu decembru?" Vsekakor nisem ravnodušna, a le kako bi bila, ko pa smo z ekipo naredili velike korake naprej in zaključili leto 2021 z izjemnimi uspehi.

 

V letu 2021 smo izpeljali mnogo uspešnih projektov, pridobili nove naročnike in z obstoječimi nadgradili uspešno sodelovanje. V podjetju smo se okrepili z novimi člani, ki prav gotovo dajejo nov val energije in znanja, hkrati pa smo z razdelano vizijo in digitalno transformacijo začrtali nove cilje in izzive.

 

Pa vi? Kaj je tisto na kar ste najbolj ponosni v preteklem letu?

 

 

Top trije "veliki"

 

Z ekipo smo ponosni prav na vsak projekt, ki smo se ga lotili, a tisti veliki, ki so zahtevali ogromno našega časa, truda, znanja in izkušenj, so nam še posebej pri srcu. Na takšnem seznamu se znajde tudi Skupina Emil Frey, kajti naša razvojna in oblikovalska ekipa je imela kar nekaj mesecev pred zasluženim poletnim dopustom polne roke dela s P Automobile Import (Peugeot) in C Automobile Import (Citroën). Z veseljem lahko omenimo, da smo za oba člana Skupine Emil Frey lansirali kar 43 spletnih strani za koncesionarje.

 

Med velikimi projekti vsekakor ne sme manjkati naročnik Veto Group, s katerim smo pred samo prenovo spletne strani v začetku pripravili digitalno strategijo in določili dva glavna cilja prenove spletnega mesta - povečanje prepoznavnosti korporativne znamke Veto Group med končnimi uporabniki ter ohranitev vodilne pozicije v B2B segmentu. Poseben izziv je SEO ekipi predstavljala združitev sedmih samostojnih spletnih strani v eno. V kolikor opišemo bolj podrobno je prav vsak pridruženi član Veto skupine na novi strani pridobil svojo podstran, program pa je bil predstavljen v glavni navigaciji na strani.

 

Za konec dodajamo portal ibookGOLF z implementirano zaledno aplikacijo za upravljanje igrišč, cenikov, članov in rezervacij. Portal ponuja vsem ljubiteljem golfa prvovrstno uporabniško izkušnjo, hkrati pa tudi odlično priložnost za predstavitev in pospeševanje prodaje.

 

 

 

 DIH projekti

 

Po zasluženem poletnem oddihu smo hitro zakorakali v jesen in močno zaDIHali. Potrebovali smo 3 tedne in 6 članov ekipe, da smo zaključili kar 14 projektov in sicer - 6 spletnih strani, 5 spletnih trgovin in 3 rezervacijske platforme. Uspešnost pa je prav pri vseh zaključenih projektih s 100% potrdil tudi Google Lighthouse, ki je s tem označil dobro, hitro in kakovostno opravljeno delo.

 

 

Top trije "digitalni"

 

V začetku leta smo v sodelovanju z Mestno občino Kranj lansirali projekt Kroddomapri katerem se je idejna zasnova porodila v času zaostrovanja ukrepov in koronskega zaprtja držav. Pri omenjenem projektu smo prisotni že od samega začetka - vse od idejne zasnove, priprave oglaševalske strategije in načrta, načrtovanja UX, izdelave spletne strani, optimizacije, implementacije LYforms, vodenja družbenih omrežjih in zasnove podobe projekta.

 

Uporabnike na spletni strani vsak mesec pričaka nova kranjska pot z vsakodnevnimi izzivi, ki jih lahko opravijo kar od doma. Gre za tri izzive, ki se tematsko usklajujejo z izbrano mesečno potjo: Športni izziv za športne navdušence, ustvarjalen Krančkov izziv za najmlajše in Mojstrski izziv za vse DIY navdušence.

 

V septembru smo pričeli z že petim zaporednim dogodkom Tek za Kranj – Memorial Vincenca Drakslerjaki smo ga zaradi trenutnih razmer v zadnjem hipu organizirali na daljavo. Pri projektu smo v sodelovanju z ostalimi organizatorji dogodka prevzeli celotno organizacijo, PR, digitalno oglaševanje, sistem nagradnih iger in vodenje vseh digitalnih kanalov.

 

Komunikacijo na družbenih omrežjih smo razdelili na tri glavne rubrike. V rubriki “Kranjska idila” smo izpostavili čudovite lokacije in poti v Kranju ter okolici. Rubrika je bila športno in izobraževalno obarvana, namen pa je izražal vzpodbudo k prijavi na Pohod Vincenca Drakslerja. V sarkastični športni rubriki smo ponudili zabavne vsebine, s katerimi se lahko prav vsak športni navdušenec poistoveti, medtem ko smo v zadnji rubriki - foto utrinki,  obujali spomine na pretekla dogajanja ter skušali doseči, da udeleženci virtualnega dogodka prispevajo k ustvarjanju letošnje foto galerije.

 

Zavodom za turizem in kulturo Kranj smo pripravili kar nekaj kampanj o ozaveščanju blagovne znamke, pri katerih je glavni cilj zagotovo predstavitev Kranja in privabljanje uporabnikov, da obiščejo unikatne znamenitosti, ki jih mesto ponuja, hkrati pa izkoristijo turistične bone v  nastanitvah, ki jih Kranj ponuja. V poletnem obdobju smo na domačem in tujem trgu uporabnike nagovarjali s kampanjo "Alpski mik. Mestni šik", v zimskem pa smo pozornost preusmerili na zimska doživetja in Prešerne dogodke v Kranju.

 

 

 

 

In za na konec...

 

Da pa vsebina ne bo predolga, se na tem mestu zahvaljujem vsem, ki ste prišli do teh vrstic zapisa. Sama hitim že novim obveznostim  naproti in vzhičena pričakujem nove izzive, ki me čakajo. Prav vsem želim, da bo novo leto prav takšno, kot ste si ga zamislili sami. Naj bo v tem letu visok CTR, nizek bounce rate, ogromno profitabilnih kampanj ter veliko drznosti in kreativnosti.

 

Srečno 2022!

Želite sodelovati z nami? Zaupajte nam svoje želje.

Povpraševanje