Enostaven, intuitiven, pregleden in učinkovit CMS sistem.
Komunala Kranj je eno ključnih javnih podjetij v regiji, ki skrbi za kakovostno izvajanje komunalnih storitev ter s svojim delovanjem pomembno prispeva k trajnostnemu razvoju Gorenjske. Z močno tradicijo in jasno vizijo odgovornega poslovanja si podjetje prizadeva, da bi bilo blizu ljudem – tako na terenu kot tudi v digitalnem okolju.
Njihova želja je bila ustvariti sodobno, pregledno in uporabnikom prijazno digitalno izkušnjo, ki odraža vrednote podjetja – zanesljivost, transparentnost in odgovornost do okolja ter skupnosti.
Naš cilj je bil tehnično podpreti to vizijo: z zasnovo in implementacijo nove spletne strani, integracijo orodij za digitalno komunikacijo in vzpostavitvijo učinkovitega notranjega sistema za sodelovanje zaposlenih.
Komunala Kranj je potrebovala zanesljivega partnerja, ki bi prevzel tehnično izvedbo digitalne prenove – od spletne strani do notranjih sistemov.
Glavni izzivi projekta so bili:
Dizajn nove spletne strani Komunale Kranj je bil zasnovan z mislijo na preglednost, dostopnost in uporabniško izkušnjo.
Naša ekipa je poskrbela za celoten razrez in tehnično implementacijo CMS Lytee 5.0 ki podjetju omogoča popoln nadzor nad vsebinami in digitalno prisotnostjo.
Z novo spletno stranjo je Komunala Kranj pridobila sodoben, odziven in uporabnikom prijazen digitalni kanal, ki omogoča hitro posredovanje informacij občanom.
Eden izmed ključnih korakov v projektu je bila vzpostavitev intraneta – sodobnega digitalnega okolja za zaposlene Komunale Kranj.
Cilj intraneta je bil izboljšati pretočnost informacij, olajšati interno organizacijo dela in povečati povezanost med oddelki.
Funkcionalnosti intraneta
Intranet je postal osrednji digitalni prostor podjetja, kjer zaposleni hitro dostopajo do informacij, dokumentov in sodelavcev.
S tem je Komunala Kranj vzpostavila pregledno, uporabniku prijazno in povezovalno interno platformo, ki pomembno prispeva k učinkovitejšemu sodelovanju ter večji vključenosti zaposlenih.
Za boljše razumevanje vedenja obiskovalcev in uspešnosti vsebin smo vzpostavili napredno analitiko s pomočjo Google Analytics in Google Tag Managerja (GTM).
S tem smo omogočili:
Osnovna konfiguracija GTM omogoča Komunali Kranj popoln vpogled v dogajanje na spletni strani ter natančno merjenje rezultatov digitalnih aktivnosti.
Z izvedeno digitalno prenovo je Komunala Kranj pridobila:
Rezultat je celovit digitalni ekosistem, ki omogoča enostavno, pregledno in varno delovanje – tako navzven, kot tudi znotraj podjetja.
Digitalna prenova Komunale Kranj predstavlja pomemben korak v smeri sodobnega, transparentnega in uporabniku prijaznega javnega podjetja.
Z implementacijo naprednih orodij in digitalizacijo ključnih procesov smo pomagali ustvariti okolje, ki povezuje zaposlene, partnerje in občane – ter s tem postavlja nove standarde v javnih storitvah.
Projekt dokazuje, da lahko tudi v javnem sektorju tehnologija igra ključno vlogo pri izboljšanju učinkovitosti, dostopnosti in kakovosti komunikacije.