Google z novo posodobitvijo koristne vsebine

Google z novo posodobitvijo koristne vsebine

Google je s prejšnjim tednom lansiral »posodobitev koristne vsebine« z namenom, da nam pokaže, da je SEO namenjen ljudem in ne robotom! Posodobitev, ki je del širšega prizadevanja, želi uporabnikom v rezultatih iskanja na Googlu zagotoviti bolj izvirno in koristno vsebino, ki jo pišejo ljudje za ljudi.

 

S četrtkom, 25. avgusta, je Google za iskanja v angleškem jeziku že začel uvajati nove smernice za ustvarjalce vsebin in lastnike spletnih mest. Nove prakse so in bodo v prihodnje usmerjene v zagotavljanje uporabnikom izvirne in resnično uporabne vsebine. Namen posodobitve koristne vsebine je spodbuditi ustvarjalce vsebin, da se pri ustvarjanju kakovostne vsebine še dodatno potrudijo.

 

Posodobitev se v številnih pogledih lahko primerja s preteklima posodobitvama algoritmov, kot sta Panda in Penguin, zaradi katerih so SEO-strokovnjaki v preteklosti že morali spremeniti način oblikovanja svojih strategij.

 

Čeprav se v teoriji sliši precej preprosto, kaj v resnici spremeni posodobitev v praksi za tržnike in SEO-strokovnjake? Kot so dejali pri Googlu, se bodo morali ustvarjalci vsebin najprej osredotočiti na ljudi in se izogibati ustvarjanju generične vsebine za iskalnike.

 

 

Osredotočite se na ustvarjanje vsebine za uporabnika in ne iskalnike

 

Koristna posodobitev vsebine je namenjena boljši uvrstitvi vsebine, za katero obiskovalci spletnega mesta menijo, da so imeli zadovoljivo izkušnjo, medtem ko vsebina, ki ne izpolnjuje pričakovanj obiskovalca, ne bo tako uspešna. SEO je koristna dejavnost, če se uporablja za vsebino, ki je namenjena ljudem. Vendar je vsebina, ki je ustvarjena predvsem za promet iskalnikov, močno povezana z vsebino, ki se uporabnikom spleta ne zdi zadovoljiva.

 

S temi smernicami daje Google prednost vsebini, ki so jo napisali ljudje za uporabnike, namesto le objavljanju delov za iskalnike. Vsebina, ki je na prvem mestu namenjena uporabnikom, bo namenjena odgovarjanju na vprašanja in zadovoljevanju vašega bralca. Posodobitev koristne vsebine se prav tako izogiba neizvirnim delom, ki delčke vsebine samo povzemajo, ne da bi resnično dodali dodatno vrednost ali uporabnike naučili nekaj novega.

 

Da bi ustvarili boljšo vsebino za svoje bralce in znova ocenili kakovost svoje vsebine, Google svetuje, da se vprašate naslednje:

 

  • Ali imate obstoječe ali predvideno občinstvo za vaše podjetje ali spletno mesto, ki bi se mu zdela vsebina koristna, če bi prišla neposredno od vas?
  • Ali vaša vsebina jasno prikazuje strokovnost in globino znanja iz prve roke (na primer strokovnost, ki izhaja iz dejanske uporabe izdelka ali storitve ali obiska kraja)?
  • Ali ima vaše spletno mesto primarni namen ali fokus?
  • Ali bo nekdo po branju vaše vsebine zapustil vaše spletno mesto z občutkom, da se je o temi naučil dovolj, da bi lahko dosegel svoj cilj?
  • Bo nekdo, ki bere vašo vsebino, zapustil vaše spletno mesto z občutkom zadovoljive izkušnje?
  • Ali upoštevate smernice za osnovne posodobitve in preglede izdelkov?

 

 

Google bo ocenil vso vsebino na vašem spletnem mestu

 

 

V stari SEO praksi so ustvarjalci vsebine identificirali ključno besedo, za katero so želili doseči vrh iskalnih pozicij. Nato so raziskali vsebino, ki se je nahajala na prvih treh uvrščenih spletih mestih in vso vsebino malo »skombinirali« in preoblikovali v neizvirno besedilo, ki je bila namenjena pritegovanju pozornosti Googlovega algoritma.

 

Takšna vsebina pogostno ni nudila dodatne vrednosti bralcu oz. obiskovalcu spletnega mesta. V takšnih primerih je šlo zgolj za objavljanje velike količine vsebine z uporabo taktike prepisovanja vsebine in poskušanju uvrstitve za nekatere od njih. Če se še vedno zanašate na takšno prakso, imate veliko težavo.

 

V novi posodobitvi Google ne bo analiziral vsake posamezne objave, da bi ločeno razvrstil vsak del vsebine. Vso vašo vsebino bo Google analiziral kot celoto, da bi dal »signal«, povezan z vsemi vašimi domenami, ki pravi, ali je vaša vsebina kot celota kakovostna ali ne.

 

Če je večina vaše vsebine nizke kakovosti in je optimizirana samo za orodja iskalnikov, obstaja velika verjetnost, da boste izgubili nekaj dragocenih pozicij na SERP, tudi če bi se posamezni deli vsebine na vaši spletni strani lahko šteli za visokokakovostne.

 

Kako se lahko temu izognete in vsebino obnovite? S svojega spletnega mesta boste morali odstraniti vso nerelevantno vsebino in počakati nekaj mesecev, dokler Google ne ugotovi, da je vaša domena spremenila svojo taktiko – to je še ena značilnost Googlove posodobitve koristne vsebine: nenehno bo izvajala analizo – ne le ob zagonu posodobitve.

 

 

Kako se lotiti priprave vsebine po smernicah nove posodobitve?

 

Kako lahko teorijo pretvorimo v prakso? Spodaj ponujam nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali izboljšati kakovost vaše vsebine, pri čemer bo uporabnik vašega spletnega mesta vedno ostal na prvem mestu.

 

 

Postavitev temeljev

Vsaka marketinška strategija potrebuje globoko analizo in cilj. To je nekaj, kar se ne bo nikoli spremenilo. Raziskovanje vašega ciljnega občinstva je zato osnovna naloga v vašem delovnem procesu. Zato ne bo odveč, če dodatno preverite, kako se obnaša vaša ciljna skupina in kaj potrebuje, da lahko zadovoljite vse njene potrebe.

 

Torej, če tega še niste storili: preverite in poskusite razumeti, ali vaša vsebina trenutno resnično ustreza potrebam vašega ciljnega občinstva.

 

 

Izogibajte se prevelikemu zanašanju na AI

Ustvarjanje vsebine z umetno inteligenco je povsem nova praksa za objavo velikega števila vsebine v krajšem času. Vendar vas izzivam, da se iskreno vprašate, ali lahko AI napiše kakovostno vsebino namesto vas? Če so orodja z umetno inteligenco uporabna za optimizacijo vaše vsebine, je za razliko ključna človeška nota.

 

Pri ustvarjanju vsebine si poskušajte pomagati z orodji, ki vam bodo pokazala vaše realne podatke, vaše konkurente itn. Eno izmed odličnih orodij, ki je našemu podjetju v izjemno pomoč pri številnih projektih, je orodje Ahrefs, ki prikazuje pogoste poizvedbe in potrebe o kateri koli temi. Če njegovih funkcionalnosti še ne uporabljate in ne poznate, vas vabim, da orodje še pobližje spoznate tukaj.

 

 

Pustite svoj pečat

Kot smo se naučili do sedaj, bo Google dal prednost vsebini, ki bo napisana jasno oziroma iz prve roke in izražala globoko poznavanje ustvarjalca dotične vsebine.

 

Ne samo Google. Tudi vaši bralci dajejo temu prednost. Ko uporabniki obiščejo vaše spletno mesto ali blog, želijo izvedeti, kaj imate vi (ali vaša blagovna znamka) povedati o določeni temi. Na spletu je preveč informacij o isti temi. Kako bo vaša spletna stran izstopala v množici od drugih? → Navedite resnične primere, podatke, študije, svoje mnenje in svoje strokovno znanje.

 

 

Pozabite na copy/paste

Osredotočite se na objavo boljše vsebine, ki bo zadovoljila in vašemu bralcu prinesla pomembne odgovore in vpoglede v določeno temo, na katera ima vprašanja. In bodite potrpežljivi, saj to zahteva čas in načrtovanje.

 

Preden poiščete položaje ključnih besed, ki bi jih radi dosegli na SERP, se vprašajte: kako lahko dodate vrednost tej temi? To vam bo zagotovo pomagalo, da se izognete skušnjavi, da bi ustvarili veliko količino nerelevantne, nenačrtovane in generične vsebine.

 

Če sem iskrena, bi morala biti teoretično vsa spletna mesta napisana za svoje uporabnike. Tisti, ki takšnim smernicam sledite in jih upoštevate že pred omenjeno posodobitvijo koristne vsebine, ste torej na pravem mestu.

 

Vsakič, ko boste ustvarili objavo, ne pozabite, da jo bere uporabnik. Posodobitev koristne vsebine nas želi naučiti, da se spomnimo našega glavnega namena → pomagati občinstvu prek naše vsebine.

 

Raznolikost naših projektov nam omogoča globje poznavanje in celosten spekter razumevanja, kako se spopasti s pestrostjo nišnih problemov in posodobitev, ki so v resnici izzivi. Če tudi vi potrebujete pomoč in iščete ekipo, ki bo vedno na strani znanja in raziskovanja, potem vas z veseljem povabim v Kranj na kavo in klepet ter iskanje skupnih rešitev.

Želite sodelovati z nami? Zaupajte nam svoje želje.

Povpraševanje