FRS d.o.o. (Agencija FRS) — Digitalna platforma za strokovno in celovito računovodsko podporo
Agencija FRS, s sedežem v Kranju, je računovodsko in davčno svetovalno podjetje, ki deluje kot mikro enota z več kot 20-letno tradicijo. Podjetje vodi Ines Alagić kot direktorica in večinoma zaposluje ekipo strokovnjakinj s prepoznavnim osebnim in digitalnim pristopom.
Cilj projekta
- Ustvariti spletno prisotnost, ki ponazarja profesionalnost, zanesljivost in oseben pristop pri vodenju računovodstva;
- Prenesti celovito ponudbo storitev – računovodstvo, obračun plač, davčno in poslovno svetovanje – na premišljeno oblikovano spletno platformo;
- Zagotoviti uporabnikom enostaven dostop do informacij, svetovalnih vsebin in kontaktnih možnosti.
Proces in uporabniška izkušnja
- Analiza obstoječega spletnega mesta in izhodišč za interakcijo s potencialnimi strankami;
- Na podlagi ciljne skupine (mikro in mala podjetja, samostojni podjetniki) smo zasnovali informacije tako, da jasno vodijo obiskovalca do ključnih storitev;
- Predstavitev storitev razdeljena po področjih (računovodstvo za mala podjetja, za srednje/velika podjetja, obračun plač, svetovanje);
- Integracija kontaktnih modulov in personaliziranih obrazcev za povpraševanje.
Tehnična rešitev in funkcionalnosti
- Spletna stran temelji na CMS Lytee 5.0, kar omogoča hitro urejanje vsebine, stabilno delovanje in učinkovito SEO optimizacijo;
- Implementirani so bili moduli za predstavitev glavnih storitvenih sklopov: računovodstvo, obračun plač, davčno svetovanje, poslovno svetovanje;
- Vključena je registracija na e-novice in blog sekcija, ki podpira vsebinsko komunikacijo z naročniki;
- Stran je mobilno optimizirana, preprosta za uporabo in informativna;
- Vizualno je oblikovana tako, da odraža strokovnost in zaupanja vredno podobo podjetja.
Ključni poudarki projekta
- Jasna struktura in pregledna navigacija po vseh storitvah računovodenja in svetovanja;
- Personaliziran pristop: predstavitveno vsebino podpierajo reference in poudarki na vrednostih, ki jih prinašajo naročnikom (nizek strošek, hitrejša odločitev, dostop do virov financiranja);
- Digitalna platforma podprta z dobro tehnološko osnovo (Lytee CMS), pripravljena za skalabilnost in nadgradnje;
- Spletna stran deluje kot orodje za promocijo, kontaktiranja, informiranja in ohranjanje profesionalne podobe podjetja.