Agencija FRS

Naročnik: Agencija FRS

FRS d.o.o. (Agencija FRS) — Digitalna platforma za strokovno in celovito računovodsko podporo


Agencija FRS, s sedežem v Kranju, je računovodsko in davčno svetovalno podjetje, ki deluje kot mikro enota z več kot 20-letno tradicijo. Podjetje vodi Ines Alagić kot direktorica in večinoma zaposluje ekipo strokovnjakinj s prepoznavnim osebnim in digitalnim pristopom.

 

 

Cilj projekta

  • Ustvariti spletno prisotnost, ki ponazarja profesionalnost, zanesljivost in oseben pristop pri vodenju računovodstva;
  • Prenesti celovito ponudbo storitev – računovodstvo, obračun plač, davčno in poslovno svetovanje – na premišljeno oblikovano spletno platformo;
  • Zagotoviti uporabnikom enostaven dostop do informacij, svetovalnih vsebin in kontaktnih možnosti.

 

 

Proces in uporabniška izkušnja

  • Analiza obstoječega spletnega mesta in izhodišč za interakcijo s potencialnimi strankami;
  • Na podlagi ciljne skupine (mikro in mala podjetja, samostojni podjetniki) smo zasnovali informacije tako, da jasno vodijo obiskovalca do ključnih storitev;
  • Predstavitev storitev razdeljena po področjih (računovodstvo za mala podjetja, za srednje/velika podjetja, obračun plač, svetovanje);
  • Integracija kontaktnih modulov in personaliziranih obrazcev za povpraševanje.

 

 

Tehnična rešitev in funkcionalnosti

  • Spletna stran temelji na CMS Lytee 5.0, kar omogoča hitro urejanje vsebine, stabilno delovanje in učinkovito SEO optimizacijo;
  • Implementirani so bili moduli za predstavitev glavnih storitvenih sklopov: računovodstvo, obračun plač, davčno svetovanje, poslovno svetovanje;
  • Vključena je registracija na e-novice in blog sekcija, ki podpira vsebinsko komunikacijo z naročniki;
  • Stran je mobilno optimizirana, preprosta za uporabo in informativna;
  • Vizualno je oblikovana tako, da odraža strokovnost in zaupanja vredno podobo podjetja. 

 

 

Ključni poudarki projekta

  • Jasna struktura in pregledna navigacija po vseh storitvah računovodenja in svetovanja;
  • Personaliziran pristop: predstavitveno vsebino podpierajo reference in poudarki na vrednostih, ki jih prinašajo naročnikom (nizek strošek, hitrejša odločitev, dostop do virov financiranja);
  • Digitalna platforma podprta z dobro tehnološko osnovo (Lytee CMS), pripravljena za skalabilnost in nadgradnje;
  • Spletna stran deluje kot orodje za promocijo, kontaktiranja, informiranja in ohranjanje profesionalne podobe podjetja.